STRATEGIE

BOUW AAN EEN GERICHT PLAN

Laat me raden, jij wilt vast ook jouw boodschap effectiever overbrengen, meer leads genereren of je omzet verhogen, toch? Dat is niet zo verrassend, bijna elke ondernemer heeft deze doelen voor ogen. En bijna elke ondernemer investeert flink in marketing. Maar hoe voorkom je dat je kopje ondergaat? Of nog beter, hoe ga jij de aandacht trekken? Beide kan. Mocht je willen opvallen dan is het volgens ons essentieel om te werken aan een GERICHTE strategie.

GerichtR en CreatievR

Lig je wakker van hoe je jouw online marketing goed op orde krijgt? Welke tools zet je nu in: FB Ads, Google Ads, e-mailmarketing, SEO, blogs, LinkedIn marketing. Je ziet door de bomen het bos niet meer.

Laat alles even vallen. Niet letterlijk, want voor hetzelfde geld neem je net een slok van je kop koffie.

Maar het gaat even niet om Facebook ads, Google ads, SEO of andere activiteiten,.

Het gaat in heel veel gevallen eerst om. Wie ben jij? Wat doe jij? Wat onderscheidt jou? Waar wil jij je op focussen? Hoe ziet jouw ideale klant eruit?

Als dat soort vragen. En vanuit daar gaan we een strategie neerzetten. En dan gaan we het hebben over de uiteindelijke activiteiten als SEO, SEA – bla bla.

Want elk mens is uniek, elk bedrijf ook maar toch roepen we allemaal hetzelfde.

Elk café roept dat ze het gezelligst zijn.

Elke voetbalclub noemt dat ze de mooiste zijn.

Elk restaurant noemt dat ze de lekkerste zijn.

Elke wijnboer zegt dat ze de lekkerste wijnen hebben.

Onmogelijk, en het komt niet binnen bij de mensen.

We zijn er blind van geworden. En daarom graven we dieper en zetten we duidelijke pijlers neer waardoor jouw boodschap direct al krachtiger is dan die van je concurrenten.

Doe jezelf een plezier, laat je adviseren door de specialisten van GerichtR. En wees onderscheidend ten opzichte van je concurrenten.

01

Kennismaken

Laten we even kennis maken. Dat lijkt me belangrijk. En met kennis maken bedoel ik dat we echt gaan zitten en praten over jouw bedrijf en alles wat daarbij komt kijken. Geen strak schema, gewoon een ontspannen kennismaking. Zoals ze dat vroeger deden.

02

Leren kennen

Ik stuur je een test toe. Dit is heel eenvoudig. Het is aanvullend op het fgeit dat ik je beter wil leren kennen. Vervolgens gaan we zitten. We bespreken o.a. de test maar gaan ook verder in op wie je bent enzovoort. We duiken de diepte in. Niet alleen over jou hoor, wees gerust. Het gaat ook veel over je onderneming. Uiteindelijke resultata van stap 1 en 2 moet zijn dat ik een koffer vol met kenmerken, eigenschappen, informatie en dergelijk heb.

03

Concept

Tijd voor actie, althans voor mij. Na twee sessies koffie drinken kom ik echt in actie. Het klinkt misschien wat flauw, maar het is echt zo. Met alle informatie en observaties die ik verzameld heb, is het aan mij om mijn creativiteit en mijn vermogen om concepten te bedenken in te zetten. Ik ga voor jou een onderscheidend concept en strategie neerzetten. Eentje die past en impact heeft. Lukt dat in eerste instantie niet? Dan schaven we bij. Heel eerlijk? We gaan door tot we er beiden een goed gevoel bij hebben!

Contactformulier, links van je.

Plan gerust een vrijblijvend gesprek in. Samen bekijken we jouw marketingstrategie.

Het gesprek is vrijblijvend tot je akkoord gaat met de offerte. Het is belangrijk dat we een klik ervaren.

Wacht niet langer, waarom zou je? Binnen 24 uur nemen we contact met je op.

Wat levert dit op?

  • Een unieke, diepgaande en veelzijdige marketing- en contentstrategie voor jouw bedrijf.
  • Je gaat marketing steeds leuker vinden omdat we het hebben over jou en niet alleen over SEA, SEO en de rest (dat komt later).
  • Je krijgt gevoel een bij wat je doet en bij waar je in investeert
  • Je ontvangt een uniek, creatief en goed toepasbaar marketingplan voor de komende jaren!

Nu jij! Gaan we samen aan de slag?

Maak gebruik van de kennis en de praktijkervaring van GerichtR.
Je krijgt gegarandeerd een advies en uniek, creatief en toepbasbaar concept in begrijpbare taal.