Advies & Strategie

ONLINE MARKETING & SEO

Voor alle MKB ondernemers die meer omzet, aanvragen en verkopen willen genereren via online marketing, maar niet weten hoe!

Een gerichtR plan voor je online marketing.

Lig je wakker van hoe je jouw online marketing goed op orde krijgt? Welke tools zet je nu in: FB Ads, Google Ads, e-mailmarketing, SEO, blogs, LinkedIn marketing. Je ziet door de bomen het bos niet meer.

Komt bij: je wilt zelf helemaal niet aan de slag met blogs of marketing. Je besteedt dit liever uit aan specialisten. Alleen je wilt wel weten wat er gebeurt, zodat je niet blind de verkeerde keuzes maakt.

Doe jezelf een plezier, laat je adviseren door de specialisten van GerichtR.

Vrijblijvend gesprek inplannen

Plan een vrijblijvend gesprek in. We kijke samen naar jouw online marketing. Het eerste gesprek is altijd vrijblijvend. Belangrijk is dat we een klik ervaren.

Wacht niet langer, vul het formulier hier links in. Binnen 24 uur nemen we contact met je op.

Fase 1: de ondernemer

In fase 1 gaat het over jou als ondernemer. Jij bent de motor van jouw bedrijf. We kijken naar:

  • Wie was je bij de start van het bedrijf? En wie ben je nu?
  • Wat is jouw brandende vuur? Waarom ben je gestart?
  • Wat maakt jouw bedrijf; in jouw ogen uniek?
  • Welke kernwaarden zijn voor jou ontzettend belangrijk? 
  • Welke kant zou jij met jouw bedrijf het allerliefst op willen?
Bureau Online Marketing en SEO

Fase 2: de onderneming

Tijd om de onderneming onder de loep te nemen. We gaan aan de slag met:

  • In welke markt zit je?
  • Doelgroep bepaling. Dus welke klanten horen bij je?
  • Wat hebben jouw klanten met elkaar gemeen?
  • Welke behoeften hebben jouw klanten?
  • Welke pijnpunten ervaren jouw klanten?
  • Wat is het eindresultaat van jouw product en/of dienstverlening?
  • Wat onderscheid jou van jouw concurrenten?
  • Waarom moeten klanten bij jou zijn?
  • Wat is volgens jou de uitstraling van je bedrijf? En klopt deze met hoe jij het graag ziet?
  • Straal je uit wat je communiceert?

Fase 3: plan van aanpak

Tijd om de strategie te vertalen naar een plan van aanpak. We nemen hier onder andere de verschillende kanalen met je door.

Punten die aan bod komen;

  • 0-meting; wat communiceer je nu? En strookt dat met wie jij bent/ jouw onderneming?
  • Welke kanalen kun jij het beste inzetten? Waar zit jouw doelgroep?
  • Wat kun je met deze kanalen bereiken? We bespreken in een notendop welke mogelijkheden er zijn.
  • Welke doelen kun je stellen? En hoe bepaal je dat? 
  • Waar is het punt van tevredenheid? En hoe meet je dat? 

Fase 4: onze bevindingen

GerichtR maakt met alle informatie die we nu hebben de vertaalslag naar een onafhankelijk advies over hoe wij jouw marketing in zouden richten. Dit doen we in een overzichtelijk rapport van maximaal 5 bladzijden.

Zodat je in één oogopslag helder hebt wat de mogelijkheden zijn (dus geen saaie rapporten vol jargon) zijn.

We lichten je dit rapport graag toe!

Wat levert dit op (beloofd!)?

  • Je kunt na dit traject heel goed inschatten waar je wel of geen geld in moet zetten. Je begrijpt waar je het over hebt zonder dat je technische informatie bezit. 
  • Je begint online marketing leuk te vinden omdat je kennis vergaart waar je wat mee kunt. Daarnaast gaat het over jou en je bedrijf en niet over allerlei saaie en nietszeggende termen.
  • Je hebt een beknopt en begrijpelijk marketingplan uitgewerkt. Een plan waarmee je een houvast hebt richting jouw klanten, medewerkers, uitingen (online en offline) en je dienstverlening/product.

Aan de slag met een goede online marketing strategie?

Maak gebruik van de kennis en de praktijkervaring van GerichtR.
Je krijgt gegarandeerd een advies zonder poespas of moeilijk gedoe. Down-to-earth en no-nonsense!